zondag 1 oktober 2017

Af en toe een moment van geluk

Molens nabij Schermerhorn


Het is alweer een tijdje stil op mijn Blog , door het leven als zelfstandig ondernemer ontbreekt het me aan de tijd om alles bij te houden .
Niet dat ik mopper maar moet de wind goed in de zeilen houden om mijn ondernemingen op poten te zeten en gaat naar volle tevredenheid .
Vorige week had ik een opname in Graft om een woning te verduurzamen en ben ik er CO2 neutraal op af gegaan met de Quest 80 Km plezier , Als uw ook interesse heb om een woning een hoger label te geven kijk dan eens op http://total-id.com/ .
De Rijp

De Waag


Vandaag was ik begonnen aan een trip alleen van een goede 40 Km toen ik door de Bobbeldijk fietste zocht George contact , heb je nog zin in een tocht en heb je de koffie opstaan ?
Vlug naar huis gefietst de koffiepot geactiveerd en nog een paar kleine klusjes en weer een rondje gefietst Hoorn , Enkhuizen en Medemblik lekker over de West-Friese omringdijk heerlijk die harde wind . Met een  gang van 50 Km/u  van Hoorn Naar Enkhuizen , er was relatieve rust op de dijk , behalve bij Schellinkhout . Met dit winderige weer komen de kite surfers weer in actie en de fietsers blijven thuis . In Enkhuizen had ik last van compensatie gedrag en trakteerde ik op een portie kibbeling , waar ik werd gespot door Willem en Joke Blom .
Zelfs als je het druk hebt is er ruimte voor spontane acties en gezelligheid , de volgende geplande is LEL .
Vol speed over de dijk

Ons verdiende visje 


Willen en Joke
Tot de Volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten