donderdag 31 december 2015

Op het randje

Iedereen het beste gewenst voor 2016
Vorig jaar had ik gemeld in mijn laatste bericht van 2015 dat het een jaar van uitdagingen zou worden .
En inderdaad dat is het geworden een grote uitdaging waarin ik nog midden in zit een eigen onderneming op bouwen en heel veel nieuwe activiteiten ook in de privé sfeer zit het niet mee .
Het aankomende jaar word het dus hard werken op veel fronten en moet de zaken maar als uitdaging zien .
Door de drukte heb ik soms mijn blog een beetje verwaarloost maar ben voornemens om er in 2016 weer mee door te gaan ondanks de veranderingen die op komst zijn .
Wat is er allemaal gepasseerd in 2015 om te beginnen de Noordelijke velomobiel tocht in Assen , de ronde  van Texel , een week op de buk fiets naar Groningen , naar Cv , Een week met de motor naar de Mont- Ventoux en lest best  OBT 2015 .
Als je het zo leest heb ik heel veel ondernomen en ben ook van plan om dit aankomend jaar weer te doen te beginnen de Noordelijke Velomobiel tocht op 24 januari .
Tijdens de OBT kreeg ik een telefoontje dat vriend Frits was overleden en inmiddels is begraven , de man had een spreuk waarmee ik het jaar mee wil beëindigingen .

Neem het leven niet te serieus , je overleeft het toch niet .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten