dinsdag 6 oktober 2015

Van Ewijcksluis

Voor de brug
Van Ewijcksluis is een dorp in de gemeente Hollands Kroon in de Nederlandse provincie Noord-Holland. Van Ewijcksluis ligt in het noorden van de Anna Paulownapolder, op de rand van Waddenzee en het Amstelmeer is een dorp waar ik doorheen fiets .
Ik vond het al zo rustig op de 60 Km weg word morgens heel hard gereden totdat ik in het dorp aankwam en de oorzaak van de rust duidelijk werd .
Het dek van de brug in de revisie de harde slijt/ antislip laag was verwijderd  en niet toegankelijk  voor verkeer de drang hekken blokkeerde de gehele weg .
Daarbij kwam ook nog dat ik met pet niet onder de slagbomen doorkom , dus een onverwacht klunen en een foto schieten .
De fotos lijken wel een beetje feestelijk de aanwezige verlichting zien eruit als slingers weet niet wat er mis gegaan  is.
Wel was ik blij dat ik er toch zo door kwam het scheelde zeker 10 Km omfietsen , dat krijg je ervan als je met de auto gaat en een andere route neemt.
Wat ook weer terug is is de bagger op de wegen in de Wieringermeer het hele weekend was het druk met aardappels rooien .




Het bord


Na de brug

Het baggeren is begonnen 

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten