maandag 22 december 2014

OBT koorts stijgt maar hoop dat de wind zakt

Voor vrijdag ziet het er niet verkeerd uit
De oliebollen koorts stijgt maar ik hoop dat de wind wel zakt het niet fijn om te fietsen in de open stukken .
Wel ben ik begonnen met de voorbereidingen het soppen, banden op pompen en controle of alles nog vast zat.
en inderdaad ik had een heter daagje een losgelopen bout van de zitting niet erg maar wel lastig zoeken in een bepakte Quest.
En dan het op onthoud voor de rest van de ploeg , het is geen pretje als je de Quest uit moet met de kou en harde wind.
Ik moet alleen de ketting nog smeren en de slaapmat , slaapzak en proviand mee nemen en fietsen maar .
Ook de schroeven van de kap nog even aangezet deze uitvoering heeft geen uitzetters om de kap open te houden, zeker als het regent zakt deze vlug dicht.
Als alles goed is komen er 8 Noord-Hollanders aan de start ik heb vernomen dat Arie en Paula ook met de auto af reizen naar Nijmegen .Ik heb er zin in en maak direct maar even gebruik om iedereen een mooie kerst en een goed 2015 te wensen .

Banden op pompen en soppen maar

Vertrouwen is goed , controle is nodig

Ook de moeren van het vizier even aan gezet

Glimmend er op af


Iedereen prettige kerst en een goed 2014 gewenst
Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. Ik heb van Harry kunststof plaatjes gekregen, zodat het vizier niet zakt als het bijvoorbeeld regent.
    Nou heb jij geen Sinner kap, maar wel ééntje die er veel op lijkt. Waarschijnlijk werkt dat bij deze kap ook wel.
    Zie anders mijn één na laatste blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte mannen / Echte idioten rijden zonder kap in de stromende regen en harde wind zonder kap. Doorstrepen wat niet van toepassing is

    BeantwoordenVerwijderen