dinsdag 16 december 2014

Laatste woonwerk rit naar Den Helder in 2014

Lekker toeren op de Amsteldijk nabij van Ewijcksluis 
Zo vandaag de laatste woonwerk rit naar Den Helder en met nog drie werk dagen te gaan kunnen we bijna beginnen aan de vakantie .
Ik ben er wel een beetje aan toe lekker even een tijdje doen waar ik zelf zin aan heb met familie en kleine bezig heden in en rond huis.
De rit van vandaag was stukken beter als die van vorige week niet glad, minder wind en verkeer op de weg en geen regen .
Het was twee maal een uur en een kwartier ontspanning en bijna 40 Km een goed begin en een mooie afsluiting van de dag .
Vorige week heb ik ook een extra lamp geteerd als een soort van breedte verlichting en de eerste ervaring is dat tegemoet komend verkeer nu meer afstand houdt en niet meer blindelings langs me rijdt.
Waar ik me op op verheug is de OBT na overleg met Cees is er besloten om om 9.00 uur te verzamelen bij het Amerikaanse restaurant in Enkhuizen en om 9.30  aan de tocht naar Nijmegen te beginnen .
Cees zet de te fietsen Route nog op zijn blog de komende dagen en hoop dat hij weer helemaal de oude is over pak hem beet een dag of tien .
Aanmelden kan via de bijgevoegde link , ook is er een bekende van ons bijde die we besmet hebben met het Quest virus.
Marco van Alen heeft contact met me gezocht of ik nog niet een knappe tweede hands Quest wist te staan , ik heb hem verwezen naar het bekende adres in Dronten .
Zo zie je maar weer als je met veel enthousiasme over je hobby of way off life praat er ook weer volgelingen zijn.
Marco we hopen je tegen te komen met je Quest en als de koop door gaat je veel mooie en veilige Kilometers gaat maken.
Extra breedte verlichting op de Quest
http:///event/3396/zwaan-kleef-aan.html





Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten