zondag 14 september 2014

Toch maar weer eens geprobeerd

MTbB met onder komen van de familie
Het is momenteel rustig met de gebeurtenissen en daarom valt er niet veel te bloggen wel ga ik af en toe op de de tweewieler naar het werk .
Het verschil tegen over de Quest is goed merkbaar maar niet onplezierig en op halve snelheid en dubbele reistijd.
Na mijn vakantie wil ik toch de conditie een behouden die ik heb opgebouwd en dit weekend heb ik de MTB weer gepakt.
Met dit mooie weekend hadden we besloten naar Appelscha een mooie gebied , bossen , veen , heide en weilanden.
Vandaag toch een 40 Km met gefietst waarvan een 20 Km off road de eerste maal na anderhalf jaar na mijn crash .
Ik was toen aan het fietsen in Lage Vuursche en ben over de kop geslagen en de eerst momenten voelde het nog wel wat angstig .
Al vlug had ik de smaak weer te pakken en heuvel op en heuvel af , in de koppeling het bericht van mindere tijden Een gewaarschuwd mens 2 .

Uitgestrekte heide


Een afgebrande boerderij met ooievaars nest in nog staande schoorsteen

Veen gebied

fietsen is een genot in Appelscha en omstreken 

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten