donderdag 17 juli 2014

Dan is het stil

Gister avond nog een gezellig samen zijn
Vorig jaar augustus kreeg je een vreemde Thaise dame in huis waar we 11 maande leed en lief met elkaar gedeeld hebben van beide kanten uit.
Bij het naderen van het afscheid  merk je dat je heel erg aan elkaar gehecht raakt in die elf maanden , en dat het een volwaardig familie lid is geworden .
Het voelt stil in huis en tot overmaat van ramp heb ik nog een deuk in mijn auto gereden een laag paaltje niet gezien .
Daar is wel weer over heen toekomen geen persoonlijk letsel en schade aan derde gelukkig  ,dus maar even naar de tussen persoon in Oostwoud .
Gister avond belde ook Jan Geel op en had een huis met Volk en heb het kort gehouden , jan hd ook een Teasi gps.
Daar wilde hij mij het een en het ander over vertellen en mee prettige vakantie wensen en vandaag toch in de buurt en dan ga je even aan.
Jan was op zich te spreken en had een paar kant tekeningen de  gps stond in race fiets modes maar stuurde hem kris kras naar huis.
Er lag dan gewoon een fietspad langs een provinciale weg , voor de recreatie fietser een pracht .
Voor Jan niet die wel met een behoorlijke snelheid met de Quest van A naar B en wat gat dat voor mij beteken op mijn vakantie .
Door dorpen en de mooiste plekjes hoop ik , met een winkel en een bakker om even bij te tanken over een week of 4 kan ik het vertellen.
De standtijd was toch tussen de 9 a 10 uur van de batterij  dit is positief en kan je er de hele dag mee op pad .
Ook hebben we nog wat napraat over CV 2014 en de indeling er van en het publiek wat er rondliep , wel leuk om te vermelden er is museum bezoek van gekomen.
In ons B&B was ook een man uit de Vs  die van oorsprong uit het Westfrieland kwam maandag al op de stoep stond bij Museum de baan .
Het is zeker de moetje waar om daar een te kijken alles heeft daar een verhaal .

Ja dan komen de waterlanders op de achtergrond haar school vriendinnen 

Ontroerend  deze vorm van dank

Noon en pleeg moeder Katrina



Een oude driewieler maar vers in de collectie



Wie heeft er nog originele trappers van gazelle ?

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten