vrijdag 20 juni 2014

Geen weekend zonder lege agenda

Het blijft zonnig onder door schijnende glasvezel top
Een miezerig regentje
Van middag realiseerde ik me dat we volgende week ergens in Brabant fietsen richting CV 2014 en ik heb er zin in.
Gezellig met zijn allen verzamelen bij de Mac in Enkhuizen om 9.00 uur en vervolgens voor mij een nieuwe route.
ook heb ik zin om morgen avond naar Normaal te gaan , ik kom er al vanaf mijn veertiende jaar en dronken gezellig een biertje.
Dit is tegenwoordig ondenkbaar  dat de jeugd een biertje drinkt , Normaal is een feest voor jong en oud .
Alle leeftijden lopen er rond en het is een genot om naar te kijken en het is net een reünie en merk dat je oud word . 
Ik gok dat de 25ste keer ook de laatste keer is dat deze boere rockband hier een optreden geeft , Bennie heeft te kampen  met zijn gezondheid.
Je kan de mannen qua leeftijd afspiegelen tegen de mannen de Stones en de Golden Earrring het is toch een hele prestatie om zo lang op het podium te staan .
Mijn nieuwe Nikes bevallen goed lekker fris en heel stevig , de constructie zouden ze ook moeten toe passen in gewone schoenen van Shimano.
De plaatjes zijn bet geïsoleerd en kunnen als het koud word visa de trappers minder goed kou door geven.
De bovenzool is namelijk helmaal dicht en de bevestigingen plaat zit helemaal omsloten en kan niet uit de schoen gepakt worden
Met de geur van vers gemaaid gras in de neus
Voor de 25ste maal in Midwoud
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten