donderdag 26 december 2013

de aftocht naar Tilburg

De Quest in afwachting en bepakt voor de rit
Over een paar uur is de aftocht naar Tilburg samen met Arnold Stokkel , het aantal Noord-hollandse deelnemers is naar een diepte punt gezakt .
Dit komt mede door de dag na kerst vele hebben hun verplichtingen en de weer berichten zijn gewoon slecht voor morgen.
Via Facebook en het blog van Wim worden we gewaarschuwd voor harde windstoten die vroeg in de morgen ontstaan , bedankt hier voor .
Als het morgen erg slecht is blijven we op de Benard hoeve en gaan zatter dag terug met de wind in de rug.
Ik heb nog geprobeerd wat te slapen maar ik ben te onrustig in het lijf en kon de slaap niet vatten.
Ook ben ik nog gebeld door Jan Geel deze moet ook verstek laten gaan na nog herstelende van een operatie,
Ik heb Jan en Annie een gezond 2014 gewenst en Jan verzekerde ik ga gewoon weer fietsen .


Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Goeie reis, een gewaarschuwd mens......
    Wel knap dat je toch gaat.
    Is ook leuker voor de organiserende partij.
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen