dinsdag 26 november 2013

Het viel niet mee vandaag

 

Onze Viking met de stalen ros

Het viel vandaag niet mee gisteren lekker gefietst en nu viel het tegen toen ik halverwege was had ik er spijt van.
Maar ik was er aan begonnen en dan maak je het af een tocht van 90 Km woon/werk verkeer is te veel van het goede als het lichaam weigert.
Onze Cees had het wijzer bekeken en was met de auto gekomen en had het dus beter bekeken .
Het was op de landerijen  nog een drukte van belang , tijdelijke vijvers op de bloemenvelden om de grond te ontsmetten.
De laatste aardappels werden gerooid en er werd  geploegd hier en daar alleen de foto's moet jullie schuldig blijven .
Het uploaden ging niet en ik heb de puf niet om het uit te zoeken, hopelijk is een probleem van de blog server en lost het zich zelf op.
Morgen ochtend maar kijken hoe ik wakker word en dan beslis ik of ik Quest of met de auto ga en als het helemaal te bar is blijf ik onder de wol.

Het gaat weer het uploaden en toch nog een paar plaatjes.

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. Sterkte en beterschap Matthijs, hoorde net dat je kap morgen gereed is.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar word ik blij van en kijk en kijk ik naar uit, Willem bedankt voor je inzet.


    Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen