maandag 25 november 2013

Een wereld van verschil

Een wereld van verschil met een nieuwe achterband de Quest rolt weer een stuk lichter , dit doordat de band minder hoeft te vervormen.
Met de oude en de nieuwe had ik op een druk van 400 Kpa en je merkt er tijdens het gebruik niets van dat je harder moet werken .
Totdat je een nieuwe monteer , de motor in de Quest had nog last van lichte griep verschijnselen en het viel alles mee.
Er komt nog een verandering ik heb namelijk een toer/race kap besteld en ben in afwachting wanneer deze geleverd gaat worden.
Ik hoop minder problemen te hebben met de ademhaling in de winter , een warm lichaam en koude vries lucht gaf soms problemen.
Met de kap hoop ik dat ik door mijn lichaamswarmte de in te ademen lucht wat op voor te verwarmen .
Ook kan ik er mooi gebruik van maken naar de OBT en geen last meer hebben van slag regen en ander ongemakken.
Quest cabrio ..straks tot het verleden
En de boeken heb ik er op na geslagen de Black Panther had 11700 Km afgelegd en denk dat ik hem achteraf al met een 8000 Km moeten vervangen.
Maar je bent test rijder of niet en je komt er niet achter als je niets probeert .


Tot de volgende keer

2 opmerkingen: