zondag 4 augustus 2013

Bijkeuken op geleverd

Kasten wand met moderne grepen
 Na 14 jaar geduld is het project bijkeuken op geleverd het heeft een keer opknappen bespaard.
Ik heb de klus grondig aangepakt , de vloer met een PVC laminaat bedekt water bestendig en zeer slijtvast.
De wanden met glasvlies behangen en gerold met een afneembare muurverf en de hoeken bij de buiten deur versterkt met een aluminium hoeklijn.
De kasten komen bij Kvik vandaan een Deens product met een goede prijs kwaliteit verhouding modulair samen gesteld en als bouw pakket geleverd .
De vakantie gaat nu beginnen met een voldaan gevoel .

Vanaf buiten bekeken

Hoek profiel tegen het uitlopen van de hoeken

Vanuit de keuken gezien

Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Mocht ik volgend jaar weer meerijden naar Texel (of eerder)dan zal ik netjes mijn schoenen uittrekken, mijn handen van tevoren goed wassen en kijken of ik niets aan ongerechtigheden aan mijn kleding heb

    BeantwoordenVerwijderen