dinsdag 2 april 2013

Een niet geplande rit

Gisteravond kreeg ik het verzoek om naar Den Helder aan het werk te gaan , dat betekende de weker om 5.30.
Wat een verschil met die zomertijd het was nog pik donker en koud vanmorgen de rit ging over Middenmmeer.
Gelukkig lag de Brom Snor nog op een oor want ik heb weer ondeugend gedaan en weer via de rondtonde en over de Highway van Middenmeer geracet.
Het is gewoon geen doen ik weet niet hoe Pe zijn route is als hij zijn thuis basis verlaat of benaderd ook de asfalt wegen zitten vol gaten .
Niet Wim waardig maar de Wieringermeer is nog in winterslaap

Hobbel in de band

De heen reis gig lekker vlot en met de terug rit had ik bedacht om Middenmeer tr mijden uit uiteindeleijk ben ik over Waardweg en Aarstwoud thuis gekomen .
Een mooie rit door een slapende Wieringermeer er waren zelfs bijna geen vogels te zien en de vegetatie is allemaal droog en verdord door het winter weer.
Op een vlak stuk fietspad rolde mijn fiets niet lekker achter af bleek bij inspectie bleek het een aankondiging van het einde van de rechter voorband.
Na een 4200 km zat er een canvas breuk in en in dat traject zijn er geen lekke banden geweest of andere ongerechtigheid .
Aan de binnen zijde goed zichtbaar
 Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Lekker burgelijk ongehoorzaam gedaan Matthijs? Lekker he! Gisteren kon ik het ook niet laten om de hoofdrijbaan (zelfs een stuk waar 70 gereden mag worden) te berijden. Met 50 km/uur op de teller door Alphen aan den Rijn, heerlijk. Geen kip op de weg, het was immers al 00:30... Met een gemiddelde van 37,2 thuisgekomen na 59 kilometer... De zomer komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen