woensdag 13 maart 2013

Wederom een sneeuw rit

Wederom een sneeuw
Vanmorgen net iets over  6 uur was er nog niets aan de hand en bij vertrek begon het te sneeuwen en binnen een korte tijd lag er een 2 a3 cm sneeuw.
Het was direct was het verkeer weer in rep en roer en heb verschillende aanrijdingen zien gebeuren we leren er nog nooit van.

Laatst hoorde ik een mop , twee sneeuw vlokken daalde samen af, en raakten aan de praat de vroegen aan elkaar waar hun eind bestemming was . de een zei ik ga naar Oostenrijk plezier maken  en de ander zei ik ga paniek schoppen in Nederland en zo was het vandaag ook weer.
Dan nog een ander item internet shoppen ik had voor de Mtb nog een helm besteld bij de fietsenwinkel.nl en was niet leverbaar.
Zo ook de pellets die ik bij Ardent biomassa had besteld de service van bij de bedrijven is goed en boden me een ander alternatief.
Ze zochten  zelf contact en namen daar de tijd voor en waren heel vriendelijk nu nog maar afwachten wanneer er geleverd gaat worden.
Ik krijg dus weer andere pellets en zal hier later overschrijven en de week en mijn ervaringen weer beschrijven




Tot de volgende keer

1 opmerking: