zondag 17 maart 2013

Nieuwe job

De situatie gaf mooie plaatjes
Afgelopen zaterdag was er weer een samen zijn van de Olivia fietsvrienden dit maal in Veenendaal een goed georganiseerde MTB route in een fraaie omgeving.
Ik ben nog steeds herstellende van de klapper die ik 20 februari heb gemaakt en het leek me niet verstandig om mee te fietsen.
Dan was de volgende conclusie het heeft ook geen zin om heen te gaan , totdat de telefoon ging Matthijs wil je mee om foto's te maken.
Bij de groep stond ik al bekend als Kokkie en nu ook nog hulp fotograaf ik draai me hand er niet voor om.
Aanstaande mei ga ik weer naar de Alpe d huez met nog zon 120 personen om geld in te zamelen voor het goede doel.
Olivia.be een tegen hanger van Kika er is al een kleine 20000 Euro op gehaald zie op de site https://sites.google.com/site/oliviafietsvrienden/tussenstand-sponsor-inkomsten.
Ik ga het niet meer reden om voor 120 man de bbq alleen te stoken en iedereen te voorzien van een lekker stukje vlees , het waren vorig jaar 45 personen.
In 2014 is er mogelijk weer een editie en als uw een donatie doet komt uw op het fiets tenue voor het goede doel.
Het was weer een gezellig samen zijn in Veenendaal met iedereen weer bij gepraat en mogelijk tot 6 april.
Dan staat er een stuk van de Amstel gold race op de planning , ook niet fietsend heb ik mee weer uitwekend vermaakt.
Bedankt Nick Lont dat je me op sleeptouw genomen hebt en me een leuke dag hebt bezorgd.

De deelnemers maken zich klaar voor de tocht
De nieuwe outfit voor mei aanstaande




Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten