maandag 18 maart 2013

Eind goed al goed











Eind goed al goed , als het verkeerd gaat gaat alles verkeerd zo ook met de bestelling van een helm bij de fietsenwinkel.nl.
Bij de eerste maal was de helm uitverkocht en had ik een alternatief uit gezocht.
Alles bleek weer geregeld maar het bleef stil aan de zijde van de fietsenwinkel.nl.
Tijd om in actie te komen mijn betaling was zoek geraakt en weer gevonden .
Nu zou het als nog moeten goed komen zou je denken  mis , de alternatieve helm was eveneens spoorloos.
Ja het kan verkeren ik ben heel netjes en vriendelijk gebleven en verteld wat ik van de nieuwe helm verwachte .
De onderstaande mail vond ik in mijn mailbox niet moeilijk doen en gewoon een ander alternatief opsturen .

Bedankt Klanten service van de fietsenwinkel.nl













Andre doet het veilig in de gordel

Andre vertrekt
Ook hadden we nog spontaan bezoek van Andre hij kwam even bij mij en Cees kijken op het werk en een bakkie koffie halen.







Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten