dinsdag 5 februari 2013

Nog net op tijd thuis


Deze luchten beloven niet veel goeds
De heen reis naar het werk verliep goed tot een kilometer of 7 voor het werk , ik kreeg een storm vloed van hagel over me heen.
Ik rij nog steeds open en gewapend met een muts en veiligheidsbril op had ik er minimaal last van , de bril had ik thuis al opgezet.
Voor morgen voorspellen ze niet veel goeds afwachten maar hopen maar dat het niet glad word , ik moet altijd een dikke twee kilometer over een klinker weg.
Deze is altijd zeer glad niet dat ik zelf bang ben om aan de glij te gaan, maar de angst is dat er auto's die me passeren slippen.
de terug reis was prachtig mooie luchten die niet veel goeds beloven , net voor de eerste neerslag parkeer ik de Quest weer thuis in de garage.
De klinkerweg van Twisk

Zo staat er een huis
Op deze plek waren al enige dagen bouw activiteiten een fundatie met een vloer en een laag op gemetseld muurtje.
Je gaat morgens naar het werk en als je richting huis gaat staat er een huis , de woning in aanbouw is een systeem woning.
De aannemer kwam mij ook niet bekend voor Schipper  met de spreuk laat de natuur bouwen , dus even opgezocht op Google.
Het hout wat voor deze woning gebruikt word komt uit duurzame houtwinning uit Europeesse bossen, het eind resultaat laat ik later nog zien.

Tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Hoi Matthijs, ik was ook net met de eerste sneeuwvlokken binnen (race tegen de sneeuw) gelukkig maar!

    BeantwoordenVerwijderen