donderdag 21 februari 2013

De weer voorspellingen zeggen anders....


Eerste scholekster gespot
 Maar de natuur is toch in beweging op het water is het alweer een drukte van belang er is alweer veel pril geluk.
Verse eenden stellen dobberen alweer in het rond, ook heb ik nog een scholekster kunnen schieten de vogel wilde niet erg graag poseren.
De  Lage hoek vlak bij Opmeer is een verzamel plaats van weide vogels in de tien jaar dat ik naar Heerhugowaard fiets is het een drukt van belang.
De vogels komen er aan in het voorjaar en vertrekken met zijn allen daar naar verder warmer oorden in de herfst.
Pril eenden geluk

Nog een restant

Er komt alweer een boel leven op het water

Na 750  Km nog niets te zien

De 20000 voorbij gegaan
De Quest heeft vandaag de 20000 Km gepasseerd en het kettingwiel de 750 Km beide zijn nog in goede gezondheid.
Aan het kettingwiel is nog niets te zien behalve dat er wat vettigheid op zit het is niet het wiel wat het minste weegt op loopt , maar ik denk dat het heel blijft.
Zelf ben ik van de eenvoud en ik kan sleutelen maar doe het liever niet het kost tijd en pech komt altijd ongelegen dan maar iets zwaarder en degelijk.
En dan de Quest zelf wat gebruik sporen ,drie nieuwe spaken en de test banden van Vredestein is het na aanschaf geen kostenpost.
Het nieuwe kettingwiel is de grootste uitgave geweest en blijf voorlopig gewoon door Questen met de 412
Wat weer een mooi uitzicht
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten