zondag 9 december 2012

Blog werkt beter als rook signaal

Gisteren had ik beschreven dat ik de test banden binnen had gekregen  wim had al via een reactie laten weten dat hij de banden in Heerhugowaard zou komen afhalen.
De banden koerier George
Er kwam ook nog een reactie van uit Wieringerwerf George Krug komt de banden op halen en bezorgd ze morgen bij onze Wim.
George heeft van de zomer ook een Black Panther van me gehad in de 55 mm uitvoering en wist te melden dat hij er al 5000 Km heeft afgelegd met volle tevredenheid.
Wat het grootste pluspunt was is het comfort van de band, George heeft een rug probleem en de verende eigenschappen doen hem dit vergeten.
Ook heeft de band on geacht de druk een lichte loop volgens het gevoel, we zijn ook razend benieuw hoe de test verloopt.



Tot de volgende keer

5 opmerkingen:

  1. Ballonbanden rijden inderdaad heerlijk comfortafel. En ze zijn nog snel ook! Zelf reed ik tot 2,5 maand geleden nog op de 60mm. Schwalbe Super Moto. Op 4 bar ook een heerlijk soepele band. Komende zomer gaat de nieuwe Super Moto erop, voor komende winter vertrouw ik op de 55mm Schwalbe Big Apple, ook het nieuwe model. Staat nu op 4 bar maar eerdaags doe ik er toch een half bar uit om te zien wat dat oplevert. Ben erg benieuwd naar de resultaten uit Wim zijn testen van de Panther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Matthijs,

    Met permissie, maar het is "beter DAN" en "hetzelfde ALS".

    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Mick,

    Ik heb andere kwaliteiten dan mijn Nederlands en het gaat steeds beter sinds ik blog.
    Jaren kon ik mijn hele verhaal kwijt op een plankje in dat pzicht heb ik al sprongen vooruit gemaakt.

    Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach je blijft zwz een (voormalig)vakbroeder natuurlijk: Ten minste iemand die weet wat b.v. 'Flamco-rail' is! :-)

    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen