vrijdag 14 december 2012

Blog 1 jaar cijfers en feiten

Morgen is blog Quest412 jarig al weer een jaar in de lucht en de tijd is gevlogen.
Het aantal bezoeken gaat naar de 34.000 toe en 181 berichten ben ik goed bekeken.
Het bericht wa thet meeste bekeken is is De ziekte van Amstel , waar komen de meeste kijkers vandaan ?
Nou die klikken door op het blog van Wim en dat geeft 7325 bezoeken en daar lift ik dus flink op mee.
ook gaat het de hele wereld over 3159 bezoekers in de VS, 1901 in België , 1504 In Rusland en 1109 in bij onze Oosterburen.


ItemPageviews
Nederland
23202
Verenigde Staten
3159
België
1901
Rusland
1504
Duitsland
1109
Frankrijk
466
Canada
195
Verenigd Koninkrijk
161
Noorwegen
78
Denemarken
61



Tot de volgende keer

4 opmerkingen:

  1. Hoi Matthijs,

    Gefeliciteerd! ;-)

    Dat van het meeliften op de succesvolle blog van Wim kan ik beamen. Veruit het meeste verkeer komt bij hem vandaan. Ik "scoor" ongeveer dezelfde cijfers als jij, en een van de meest opvallende, meest gelezen artikelen is deze: http://questeritus.blogspot.nl/2011/06/herstel-van-mijn-verwondingen.html

    Succes met je blog, ik blijf lezen!

    Gr. Robert-Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cijfers vergelijkbaar met mijn weblog Mooi Geel Is Niet Lelijk. Niet zo vreemd want deze weblogs worden vooral gelezen door dezelfde mensen die ze ook schrijven + alle velonauten die (nog) geen digitale stek hebben. Mijn meest populaire bericht gaat over mijn overstap naar Marathon Plus banden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie ook iewat bevreemdende aantallen op mijn Blog staan maar mij is wel duidelijk dat de meesten per ongeluk worden gelinkt na het zoeken van bepaalde trefwoorden die toevallig ook in mijn verhaaltje staan. Leuk voor mensen die geld willen genereren door advertenties op hun Blog/kanaal te accomoderen of voor adverteerders maar heeft maar weinig te maken met hoe interessant het was.

    Zo heb ik hard gelachen om een youtube filmje hoe gratis je internet sneller te krijgen. Wel 15 minuten neptechisch/nepwetenschappelijk gezaag en het is complete onzin. Maar het geneert wel honderduizenden hits die geld opbrengen voor diegene die het nepfilmpje maakte. Dat was ook zijn doel. Bij de commentaren werdt serieus geklaagd dat het niet werkte....laatste commentaar was "slap yourself" waarna ik van mijn stoel rolde van het lachen.

    Wim Schermer wordt vaak beschuldigd van luchtfietserij of het verkopen van vapourware, visserslatijn of artikelen waardoor je helemaal niet meer hoeft te trappen. Als hij echt geld wilde verdienen aan lucht had hij op zijn zeer succesvolle Blog wel de advertentie optie ( van derden, niet zijn eigen vmonderdelenwinkel ) gebruikt lijkt mij.

    Maar ik zie ook heel dubieuze sites ( soms niet eens benaderbaar )linken naar mijn site. Mij is nog onduidelijk waarom ze dat doen, maar het heeft echt niets te maken met velomobielen, fietsen of ook maar hobby/sport.








    BeantwoordenVerwijderen