dinsdag 6 november 2012

Remeha

de enige ketel op wielen
 Zoals gisteren beschreven vanddaag af gereisd naar Apeldoorn waar Remeha is gevestigd en fabrikant van cv ketels voor de woning bouw en utiliteit .
We werden gastvrij onthaald door Dick van Dijk Het voelt als een zoor thuis komen ik ben langzamer hand te tel kwijt hoeveel keer ik er al geweest ben.
de hhen reis was voorspoedig verlopen en ging door de polder in Enkhuizen had ik Anne al op gepikt en al kletsend waren we zo op de plaats van bestemming.
Wat ons opviel was dat het gras wit zag in de buurt van Apeldoorn de eerste nacht vorst die ons landje aan deed.
er waren Al vier van mijn pupillen aanwezig toen ik het cursus centrum binnen stapte , het is toch altijd afwachten hoe die jongens aan komen.
Voor de die ik had aangevraagd ging over de Tzerra de nieuwste telg van de firma een toestel wat uit drie hoofd componenten bestaat.
Simpelheid en eenvoud is het sleutelwoord het weg laten van onderdelen zodat de bedrijf zekerheid omhoog gaat en de productie kosten omlaag gaan.
De afwisseling van de cursus was goed theorie en een rondleiding en het praktijk gedeelte en een goed verhaal van Dick maakte dvan deze dag weer een succes
Anne leest aandachtig de gebruikshandleiding

de hele groep bezig met het praktijk gedeelte

Dick van Dijk verteld

In de Tzerra kunnen twee verschillende gasblokken zitten

De Tzerra er zit niets te veel in... de kunst van het weg laten

D evolutie van Remeha



Het begin Kannaal zuid 110

In indruk hoe groot de hal is waar de cv ketels in elkaar gezet worden
De koel toren van het test centrum


Getest nog een kartonnetje ... en naar de gebruiker

Aan het begin van de productie baan

De baan van de terra

De Tzerra baan met daar achter het onderdelen magazijn
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten