maandag 19 november 2012

Oppassen dat ik geen watje word

De voertuigen
Het was vandaag weer een Den Helder dag , een dag met een misverstand de in gedachte Or vergadering was een week opgeschoven.
Dus ik ik was voor niets naar Heerhugowaard gereden en ben dus weer terug gegaan naar Den Helder.
Morgen heb een extra dag in Den Helder en ga ik met de Quest , het is al weer een tijdje terug dat ik daar zo naar toe gegaan ben.
de reden om het niet te doen is een volle agenda en meerdere afspraken op een dag , veel activiteiten buiten de deur en een griepje.
Hel wat smoezen om dus niet te fietsen , maar morgen ga ik het weer proberen er moet ook weer conditie opgebouwd worden voor De OBT 2013 .

Aan het van het jaar begin je al weer voornemens te  maken voor het nieuwe jaar voor 2013 ga ik de Alp weer fietsen.
De fiets gaat vooruit en ga er zelf met de motor heen over de binnen wegen en kijk er al naar uit.
Het kan nog gekker, ik heb al jaren de wens om met de fiets vanaf huis naar de Middellandse-Zee te fietsen.
Sinds vorige maand heb ik ook nog een gek gevonden die met me mee wil fietsen in 2014.
Dit gaat gebeuren op een Gazelle Fuente een hybride met 27 versnellingen zo simpel mogelijk en een kleine knip

De Honda is er klaar voor met Zumo
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten