vrijdag 7 september 2012

laser

Les model van Duwaco
Interne cursus van Feentrstra bij gewoond
 Zo de werkweek zit er weer bijna op de score deze week was 3 maal Quest en 2 maal motor.
Maandag met de motor naar Den Helder en woensdag naar Apeldoorn naar een interne cursus van Feenstra verwarming.
Ik was uitgenodigd om eens meet te kijken hoe de cursus werd verzorgd en om te kijken of ik zelf nog in de goede richting zat.
In beide gevallen zat het goed en het is toch bijzonder dat ik aan de luisterde kant zat en ik heb me zelf toch kunnen verbeteren.
Ik bestede toch iets te weinig aan tijd aan het rookgas systeem en de opstellings ruimte , eigenlijk weet je het wel.
Maar als je een jaar of 10 van de weg bent, sluipen er toch zaken in die beter kunnen Feenstra bedankt.
Ook weet ik nu het verbruik van de Honda 22 Km op een liter het viel mij niet tegen , het was een mooie rit door de polder.
Na een uur of twee sturen was ik het nog niet zat op de motor en zat heerlijk achter de kuip, aanstaande maandag ben ik voornemens om per Quest af te reizen naar Den Helder.
Ook heb ik nog enkele foto's toegevoegd van de werkplaats met de vorderingen en nieuwe gereedschappen ook de plaats van de bron voor de warmtepomp.


De Stiebel hoek groeit al

Op deze plaats gaat geboord worden

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten