vrijdag 31 augustus 2012

Met de brommer naar het werk


de Honda 750 in volle glorie
 Gisteren mijn nieuwe motor op gehaald een Honda van 1995 en 750 cc om af en toe van en naar het werk te rijden.
Ook lijkt het me leuk om af en toe een tocht te rijden net zoals met mijn Quest, misschien wel naar het buitenland.
Tijdens mijn vakantie in de Alpen en de Drome waren er veel motorrijders en daar kreeg ik de kriebels van.
De motor lijkt wel een beetje op de Quest ik ga geheel schuil achter de stroomlijn en gister middag waaide het water om me heen en bleef zelf droog.
Deze week zitten we in de introductie weken waarin het nieuwe talent mag beginnen, er zijn al verschillen zichtbaar.
Alle nieuwelingen doen ontzettend hun best maar de een is handiger dan de andere en het moet ook groeien het gevoel met de materialen en gereedschappen.
Een pracht gezicht

de Quest blijft in gebruik
Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Ooooh bij mij is het net andersom gegaan, na twee jaar met de Quest gereden te hebben is de BMW R1100RT te koop gezet dus kijk maar uit!

    BeantwoordenVerwijderen