woensdag 29 augustus 2012

De eerste drie dagen


Dat was even wennen Twisk verlaten in het donker

Na dat ik van middag de fiets in de garage zet zitten ook een klein driehonderd kilometer meer op de teller een goed begin van het nieuw schooljaar.
de leerling instroom is goed dit jaar echter de werkgelegenheid is een stuk minder en een deel heeft nog geen bedrijf.
Het was toch wel weer even wennen de wekker zetten en in de Quest na vier en halve week, naar mate dat de dagen versteken kwam het oude gevoel weer terug.
Het is ook altijd leuk om met Cees te werken en de gebeurtenissen van de vakantie te bespreken , ook is hij in training voor de tijd rit van Texel.
Dus Wim zet je schrap cees gaat in de aanval, jammer dat ik er zelf niet aanwezig kan zijn.
Ik ga de Mtb opstap ergens achter Rotterdam een weer zien met de alp gangers van afgelopen mei.
Rond het Amstelmeer waren er duizenden ganzen het zag er grijs van en een lawaai ze zitten niet bij Schiphol een geluk voor die beestjes.
ook geprobeerd om Middenmeer te omzeilen de fietspadden zijn erg slecht en moet over de rijbaan waar je niet mag rijden.
Ik heb de route genomen over de Koggenrandweg, Groetweg en de Waardweg dit is niet goed bevallen heel veel auto's van tegengestelde richting op een smalle weg.
Dus blijf ik over de cultuur weg en door Middenmeer fietsen.






Daarna in de Wieringermeer komt de zon al op
Gister avond was het weer luchtballonnen weer met zons ondergang

Aan de ande kant was ook de maan al zichtbaar



Cees geeft instructie aan nieuwe leerlingen

Even rissen

hectares ganzen
Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Hi Matthijs,
    Cees start een halve minuut voor me, dus ik kan me wel op hem richten.
    Ik moet minstens van Cees winnen om weer derde te worden.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen