zondag 26 augustus 2012

Banden dag

Bij terug komst lag er al een klus voor me klaar het vervangen van een achterband de Schwalbe city light was lek geraakt.
Dat is op zich niet zo erg maar mijn dochter heeft er nog een kilometer of 10 op gefietst en ik drfde het niet aan om de band te plakken.
Ik heb gisteren twee nieuwe buiten banden laten halen en er vandaag op gezet ook op de fiets van mijn vrouw. 
Na demontage viel de schade aan de Schwalbe er mee de band was niet van de velg gelopen en deze was nog geheel in takt .
De conclusie is dat de Schwalbe een erg sterke band is , maar ik heb hem toch maar vervangen en gebruik hem nog als voor band.
Volgend weeken ga ik met de club van www.olivia .be met de mtb op stap dus daarom de treinn banden gemonteerd. 
Ik hoop op een prettig weerzien met de mannen en vrouwen waar ik de alp mee heb bedwongen en zal daar nog over schrijven.
Ook de Quest staat weer op druk om morgen mee naar Den Helder te gaan zonder te veel verlies van banden weerstand.
Het zal wel tegen vallen na de vakantie van morgen was het om 6 uur nog donker en draaide ik me weer om.


deze band is echt af

de nieuwe band

een goede grip voor de dynamo

de trein banden worden gemonteerd


de banden worden weer op druk gebracht
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten