woensdag 11 juli 2012

Van alles en nog wat

Instructie bij Bhv

Het reanimatie gedeelte
Het is rustig met de Quest gebeurtenissen en de leerlingen komen niet meer naar de werkplaats en het vervoer  gebeurt op het ogenblik met de motor of auto.

Er is heel veel te doen zelf allerlei bijscholing volgen en de werkplaats weer op orde brengen met nieuwe lesstof.
De wtw installatie draait nu en volgende week gaan we met Marco van Alen de boel inregelen met de door ons gemaakte opdracht.
Dan kunnen we kijken of het werkt zoals bedacht en kunnen we nog enkele zaken veranderen.
Er komen ook collega's van andere vestigingen die er hun voordeel mee kunnen doen.
Ook zijn we gestart met het warmtepomp project van Stiebel -eltron en Duwco een hele uit uitzoekerij maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komen gaat.
Ook aan het einde van het school jaar de diploma uitreiking de kroon op het werk een gediplomeerde leerling.
Morgen ga ik naar Wilo in Zaandam voor een cursus train de trainer daar zal  weer over schrijven
En de Quest ben ik niet vergeten  vrijdag ga ik er weer mee naar Heerhugowaard

Team building hoe krijg ik het meeste water in die ton

De warmte pomp en voorraad vat van Stiebel-eltron

De opstelling van Duwaco

Geslaagden met hun familie
Wtw unit van Stork-air
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten