maandag 30 juli 2012

Kunst en vliegwerk

Zo vandaag begonnen aan het laatste stukje en het moeilijkst toegangkelijke stuk het boeideel van de woning boven de garage.
De pannen zitten gehaakt en als ik ze op wil schuiven dan liggen ze los en waaien ze eraf dus een ladder er overheen.
Aan de achter zijde heb ik collectoren liggen en  daar heb een plaat met cls aan vast geschroefd om er niet van af te glijden.
De verf die ik nu heb opgebracht is grondverf die ik in de kleur heb laten mengen dit scheelt heel veel werk en een beter resultaat.
Morgen nog een laag en woensdag de afschilderlaag en klaar voor een jaar of 5 tot de volgende schilder beurt.
.
Voor de zekerheid heb ik er een rol steiger tegen aan gezet voor als het wel mis gaat val ik niet in een keer zes meter naar beneden.

Van de week ook de Quest maar een schoonmaken van binnen en van buiten en het nodige onderhoud geven.


Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Hoi Mathijs,
    Toch maar even een tip als mosterd na de maaltijd:
    Rood is natuurlijk een mooie kleur, vooral 3000 (brandweerrood) 9010 of 9001 gaat minstens vijf jaar langer mee (verpoedert niet) en is tijdloos.
    Gr.Willem

    BeantwoordenVerwijderen