dinsdag 24 juli 2012

Andere motor

De motor die ik had gekregen en beschreven had op mijn blog zag er zo prachtig uit, maar de praktijk was anders.
Om de motor veilig op de weg te krijgen was ik al duizend Euro verder en als alles goed was was dat vijftienhonderd Euro.
Ton maar besloten om de motor in te ruilen voor een gaaf exemplaar met koffers en een kuip en helemaal hard.
De motor is maar drie jaar jonger dan de vorige minder kilometers en naar het zin, onder het motto je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt.
Het is een Honda CB 750 F2 van 1995 oorspronkelijk voor de politie bedoeld daarom de afwijkende kuip.
En wat de Quest betreft daar fiets ik elke dag mee naar Heerhugowaard en het is zo rustig dat ik denk dat ik alleen aan het werk moet.
Het is wel een verwennerij geen wind en regen om je oren maar gewoon lekker fietsen.
Ook is er nog bukfiets nieuws volgend jaar eind mei ga ik weer de Alpe Duez  fietsen voor www.olivia.be met een hele groep.





Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Hi Matthijs,
    Mooie machine! Inderdaad beter maar wat meer uitgeven voor goede spullen. Veel plezier met dit rij ijzer.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen